Create a customized Protokol o vyřízení reklamace na míru

This template was prepared by: Mgr. Pavel Kosař, Mgr. Pavel Kosař, advokátní kancelář UP Legal

Instructions

  • Při předání či přebírání reklamovaného zboží nezapomeňte pečlivě v protokolu zdokumentovat jeho stav v době převzetí či předání, čímž předejdete riziku náhrady za škody, které jste nezpůsobili.
  • Dbejte na vymezení opravy. V případě zbytečně širokého vymezení způsobu opravy by se Vám mohlo stát, že při opakované reklamaci bude zákazník vyžadovat vrácení finančních prostředků, i když by při pečlivějším vymezení tento nárok oprávněný nebyl.

Protokol o vyřízení reklamace

Osoba uplatňující reklamaci:
Typ osoby:
Jméno:
Datum narození:
Rodné číslo:
Trvalé bydliště:
Telefon:
E-mail:
(dále jako „Přebírající“)
Podnikatel, u kterého byla reklamace uplatněna:
Typ smluvní strany:
Jméno:
IČO:
Místo podnikání:
Telefon:
E-mail:
(dále jako „Předávající“)
( Přebírající a Předávající dále též společně jako „Smluvní strany“ a každý jednotlivě jako „Smluvní strana“)
Reklamace následujícího : (dále jako „Předmět reklamace“), byla Předávajícím a vyřízena Předmětu reklamace spočívající v .
Přebírající podpisem tohoto protokolu stvrzuje, že mu byl Předmět reklamace vrácen.
V , dne
_____________________________________
_____
I would like my document verified by a solicitor’s office
Mgr. Pavel Kosař | Mgr. Pavel Kosař, advokátní kancelář UP Legal
Show more Hide
I want to be notified of approaching deadlines FOR FREE
The system will automatically notify you as deadlines in the agreement approach

Get this document in PDF and Word

This document costs 199 Kč

Please wait, document is now generating.