Vytvořte si Reklamační protokol na míru

Vzor pro vás připravil(a): Mgr. Pavel Kosař, Mgr. Pavel Kosař, advokátní kancelář UP Legal

Instrukce

  • Při předání či přebrání reklamovaného zboží nezapomeňte pečlivě v protokolu zdokumentovat jeho stav v době převzetí či předání, čímž předejdete riziku náhrady za škody, které jste nezpůsobili.
  • Nezapomeňte uvést, jaký způsob vyřešení reklamace zákazník požaduje.

Reklamační protokol

Osoba uplatňující reklamaci:
Typ osoby:
Jméno:
Datum narození:
Rodné číslo:
Trvalé bydliště:
Telefon:
E-mail:
(dále jako „Předávající“)
Podnikatel, u kterého byla reklamace uplatněna:
Typ smluvní strany:
Jméno:
IČO:
Místo podnikání:
Telefon:
E-mail:
(dále jako „Přebírající“)
( Předávající a Přebírající dále též společně jako „Smluvní strany“ a každý jednotlivě jako „Smluvní strana“)
Níže uvedeného dne byla Předávajícím uplatněna u Podnikatele reklamace tykající tohoto : (dále jako „Předmět reklamace“).
Předávající při reklamaci předložil následující dokumenty k Předmětu reklamace: .
Předávající reklamuje tyto vady: .
Předmět reklamace byl při předání Přebírajícímu Přebírajícím zkontrolován a Přebírající uvádí, že (kromě výše uvedené reklamované vady) Předmět reklamace
Předávající požaduje vyřízení reklamace Předmětu reklamace.
V , dne
_____________________________________
_____
Chci ověřit dokument advokátní kanceláří
Mgr. Pavel Kosař | Mgr. Pavel Kosař, advokátní kancelář UP Legal
Zobrazit více informací Skrýt
Chci si nechat posílat upozornění na termíny ZDARMA
Systém vás automaticky upozorní na blížící se lhůty ve smlouvě

Získejte dokument v PDF a Word

Cena za tento dokument je 199 Kč (240,79 Kč s DPH)

Prosíme o strpení, dokument se právě generuje.